17°  
Ankara
17 °
Rüzgar
19.31 km/s

Nem
%55
 
 
 
Okunma sayısı Okunma: 96  Yorum sayısı 0 Yorum   Haber tarihi 15 Mayıs 2010 12:20

"Azgın ihtiyar şey"

Aşkı yanlış yerde arayan seks düşkünü bir kanguru Avustralya'nın küçük bir kasabasındaki kadınları canından bezdirdi.

Yaşam
facebook twitter google
reklam
reklam
büyüt küçült sıfırla

Tennant Koyu'ndaki kasaba yakınlarında yaşayan kanguru, kadınlara kur yapmak için her yolu deniyor.

Kasabada yaşayan kadınlardan biri yerel gazeteye, sabah erken saatlerde yürüyüş yaparken kanguru tarafından takip edildiğini farkettiğini anlatıyor:

"Arkamı döndüm ve büyük kangurunun arkamdan geldiğini gördüm. Adımlarımı hızlandırdım. Biraz tuhaf görünüyordu yürümeye devam ettim ve önemsemedim. Sonra dönüş yolunda beni bekliyorken buldum onu. Ereksiyon halindeydi ve etrafımda dönüp duruyordu. Ne istediği belliydi, azgın ihtiyar şey. O büyük bir kanguruydu ve ürkütücü bir durumdu. Gitmesi için bağırdım, ama ısrarcıydı."

Kadın kangurudan ancak başka insanlar yaklaştığında paçayı kurtarabilmiş.

Üç çocuk annesi Tanya Wilson da kangurunun bir gece bir etkinlik sırasında kanguruyu farketmiş. "Bir kangurunun o kadar gürültülü bir yere gelmesi tuhaf geldi. Kangurular arasında büyüdüğüm için merhaba demek için ona doğru gittim. Onunla sohbet ediyordum ki, diğerlerinin beni ondan uzak durmam yönünde uyardıklarını duydum" diyen Tanya kangurunun ereksiyon halinde olduğunu önemsememiş.

Kangurunun Tanya'ya bir zararı dokunmazken, kanguru hakkında şikayet eden kadınların sayısı artıyor. Bir erkeğin kanguruyu korkutmak için karşısına çıktığı, ancak yüzünün ortasına yediği yumrukla pes ettiği de belirtildi. Kasabalılar kangurunun dişi bir kanguru bulup rahata kavuşmasını umuyor.

 

Anadolu Ajansı (AA)

 
reklam
reklam
 

Diğer Yaşam Haberleri

27 metre fırlayıp ölen kız asli kusurlu sayıldı
THY'de 19 saatlik rötar
Türkiye su sıkıntısı yaşayacak mı?
Şırnak'ta 'Türk Semenderi' bulundu
Dünya’ya çok benzeyen gezegen
Sünnet düğününe gelenler şimdi taziyeye geliyor
Sosyal medyada paylaşılan en komik capsler
Hava sıcaklığı azalacak
Facebook Van'ın adını değiştirdi
Meteorolojiden fırtına uyarısı

Günün Haberleri

İki santrale 2 milyar 671 milyon dolar teklif
16:24 Ekonomi

En yüksek teklifi, 2 milyar 671 milyon dolar...

18 Nisan 2014 16:24
Dev ihale sonuçlandı
16:20 Ekonomi

Kemerköy ve Yeniköy santral ihlaesi IC İçtaş'ın oldu

18 Nisan 2014 16:20
Ankara'da Yatağan işçilerine sert müdahale
16:11 Gündem

Polisten Yatağan işçilerine biber gazı ve tazyikli suyla müdahale!

18 Nisan 2014 16:11
Aziz Yıldırım için hukuk savaşı
16:09 Spor

Aziz Yıldırım'ın avukatı Bayraktar, ''Yeni deliller ve olayların ortaya çıkması sebeplerine dayanarak yargılamanın yenilenmesi talebinde bulunacağız'' dedi.

18 Nisan 2014 16:09
Kendi elektriğini üretmek isteyene mini santral
16:00 Ekonomi

Ev ve bahçelerde kullanılabilecek "mini elektrik santralları"nın satışı hız kazandı.

18 Nisan 2014 16:00
Muharrem İnce ''YSK seçimleri iptal ederse haksızlık yapar''
15:53 Siyaset

CHP Grup Başkanvekili Muharrem İnce, Yalova'daki seçimlere ilişkin ''YSK seçimleri iptal etmesi durumunda haksızlık yapar'' dedi.

18 Nisan 2014 15:53
Kenan Işık'ın hayati tehlikesi sürüyor
15:31 Magazin

Kenan Işık’ın sağlık durumuyla ilgili Vehbi Koç Vakfı Amerikan Hastanesi’nden açıklama yapıldı.

18 Nisan 2014 15:31
Eskişehirspor 26 yıl sonra finalde
15:27 Spor

Ziraat Türkiye Kupası yarı final rövanş maçında MP Antalyaspor'u 3-1 yenen Eskişehirspor, 26 sezon sonra kupada final oynayacak

18 Nisan 2014 15:27
'Muhteşem' gece
15:26 Magazin

'Muhteşem Yüzyıl' oyuncuları İstanbul gecelerinde sabaha kadar eğlendi.

18 Nisan 2014 15:26
Fenerbahçe'de başkan kim olacak?
15:24 Spor

Fenerbahçe kulislerinde Aziz Yıldırım'ın cezaevine girmesinin ardından sürecin nasıl ilerleyeceği konuşuluyor. İşte senaryolar ve olasılıklar

18 Nisan 2014 15:24
Son SBS iptal
15:23 Eğitim

2013 Seviye Belirleme Sınavı iptal edildi

18 Nisan 2014 15:23
Sınırda hareketlilik
15:16 Gündem

Yunanistan uçaklarından Türk F-4'üne taciz

18 Nisan 2014 15:16
FSM Köprüsü'nde intihar
14:58 Yerel

Fatih Sultan Mehmet Köprüsü'ne otomobiliyle gelen bir kişi, köprü korkuluklarından aşağı atlayarak intihar etti.

18 Nisan 2014 14:58
Haluk Koç istifa etmiş ama kabul edilmemiş
14:51 Siyaset

CHP Genel Başkan Yardımcısı ve Parti Sözcüsü Haluk Koç'un 30 Mart seçimlerinden sonra görevlerinden istifa ettiği, ancak istifasının kabul edilmediği ortaya çıktı.

18 Nisan 2014 14:51
Ukrayna askerine ölümcül yetki
14:45 Dünya

Ukrayna askerine ateşe karşılık verme yetkisi verildi.

18 Nisan 2014 14:45
Ahmet Davutoğlu, 'Bunun sorumluları bulunacak'
14:32 Siyaset

Dışişleri Bakanı Ahmet Davutoğlu, Arnavutluk Dışişleri Bakanı Ditmir Bushati ile ortak basın toplantısı düzenledi.

18 Nisan 2014 14:32
Erdoğan'dan Gül'ün sözlerine ilk yorum
14:28 Gündem

Başbakan Erdoğan, Cumhurbaşkanı Abdullah Gül'ün "Siyaset planım yok" sözlerini değerlendirdi

18 Nisan 2014 14:28
Aziz Yıldırım, Samandıra'da!..
14:22 Spor

Aziz Yıldırım futbolcularla vedalaştı: "Hakkınızı helal edin"

18 Nisan 2014 14:22
İşte Küçük Kemal'in mal varlığı
14:15 Magazin

Cem Yılmaz'ın oğlu Kemal'in mal varlığı mahkemeye bildirildi

18 Nisan 2014 14:15
Öğretim üyelerine yeni muayenehaneye izin yok
14:13 Sağlık

Sağlık Bakanlığı, ''Tam Gün Yasası''nın tıp fakültelerindeki öğretim üyelerinin muayenehanelerinin 18 Nisan'a kadar kapatılmasını'' öngören hükümlerin yürürlüğünün durdurulmasının ardından yeni düzenlemeye gitti.

18 Nisan 2014 14:13
 

Anket

Derbiyi kim kazanır

Beşiktaş - Fenerbahçe derbisini kim kazanır?







» Tüm anketler

Şans Oyunları

Süper Lig Puan Durumu

Namaz Vakitleri

Şehir seçiniz:
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:2806:0012:5516:3719:3821:02

Astroloji

 
Gazete5 - Gerçeğin Habercisi
 
 

Sınırda hareketlilik

Yunanistan uçaklarından Türk F-4'üne taciz
facebook twitter google plus rss