12°  
Ankara
12 °
Rüzgar
3.22 km/s

Nem
%53
 
 
 
Okunma sayısı Okunma: 154  Yorum sayısı 0 Yorum   Haber tarihi 7 Ocak 2013 11:44

Emeklilerin maaş farkları nasıl öğrenilecek?

Emeklilerin maaş farkları SGK'nın resmi sitesinden açıklandı. Emeklilerin maaş farkları TC kimlik numarası ve sicil numarası ile öğrenilebilecek.

Emeklilerin maaş farkları nasıl öğrenilecek?
Ekonomi
facebook twitter google
reklam
reklam
büyüt küçült sıfırla

Emeklilerin maaş farkları nasıl öğrenilecek sorusunun cevabı Sosyal Güvenlik Kurumu'ndan geldi. Emeklilerin maaş farkları SGK'nın resmi sitesi www.sgk.gov.tr de açıklandı.

Emeklilerin maaş farkları nasıl öğrenilecek? 2000'den önce emekli olanlar, SGK'nın internet sitesinden TC kimlik numarası ve sicil numarası ile sorgulama yaparak intibak farklarını ve 2013 Ocak dönemi aylıklarını ek ödeme tutarı dahil görüntüleyebilecek.

Emekliler, SGK'nın internet sayfasında (www.sgk.gov.tr) yer alan ''İntibak Farkları'' bağlantısından TC kimlik numarası ve sicil numarası ile sorgulama yaparak intibak farklarını ve 2013 Ocak dönemi aylıklarını ek ödeme tutarı dahil öğrenebilecek.

Anadolu Ajansı (AA)

 
reklam
reklam
 
 
* * * Bu bilgi kimseyle paylaşılmayacaktır.

UYARI:
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yorumun kişi ya da kuruluşlara karşı eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü veya hakaret nitelikli olması halinde ilgili kişi veya kurumun hakkınızda yasal işlem başlatabileceğini unutmayınız. IP adresiniz sisteme kaydedilecektir.

Diğer Ekonomi Haberleri

Dev ihale sonuçlandı
Kendi elektriğini üretmek isteyene mini santral
Borsa İstanbul güne yükselişle başladı
Büyüme yüzde 4'ün hafif altında görünüyor
TOKİ'ye yeni başkan atandı
Şans Oyunlarına zam!
Erdem Başçı'dan Flaş Açıklamalar
Borsa İstanbul günü yükselişle tamamladı
Merkez Bankası'nda flaş atama
Erdem Başçı: Söylentilere itibar etmeyin

Günün Haberleri

Yüksek tansiyona çikolatalı önlem
11:37 Sağlık

Hipertansiyonun düşürülmesine, tuzdan fakir beslenme, kilo kontrolü gibi hayat tarzı değişikliklerinin yanı sıra bitter çikolata tüketiminin de katkı sağlayabileceği bildirildi.

20 Nisan 2014 11:37
Yıldıray Sapan, 'Yeniden uyarıyorum...'
11:34 Siyaset

CHP Antalya Milletvekili Yıldıray Sapan, CHP Genel Merkezi'nde seçim sonuçlarının değerlendirildiği kapalı grup toplantısında ''Yeniden uyarıyorum, bu il başkanını görevden almanız gerekiyor.Zira daha büyük sancılar olacak'' dedi.

20 Nisan 2014 11:34
Bisiklet yoluna yaya işgali
11:25 Yerel

İzmir Büyükşehir Belediyesi, Kordon'da başlattığı kıyı yenileme projesiyle özellikle bisikletçileri için Avrupa kentleri aratmayan bir parkur hazırladı.

20 Nisan 2014 11:25
ABD’de ezan okudu
11:22 Gündem

‘Rockçı İmam’ olarak tanınan ve ABD’deki bir müzik grubundan aldığı davet üzerine New York’a gelen, Antalya’nın Kaş ilçesine bağlı Pınarbaşı Köyü Camii İmamı Ahmet Muhsin Tüzer, New York’ta ezan okuyup, namaz kıldı.

20 Nisan 2014 11:22
Ödüller sahiplerini buldu
11:02 Magazin

İstanbul Kültür Sanat Vakfı (İKSV) tarafından düzenlenen 33. İstanbul Film Festivali'nde ödüller sahiplerini buldu.

20 Nisan 2014 11:02
'Bana bakacaksın' diyen arkadaşını öldürdü
10:36 Yaşam

Yozgat'ta cezaevinden kaçan 28 yaşındaki Mustafa Uçan'ı öldürdüğü iddiasıyla aranan 19 yaşındaki Ali Furkan Taşkın, kaçtığı Kayseri'de yakalandı.

20 Nisan 2014 10:36
Yurtta kaza üstüne kaza
10:25 Gündem

Toplamda 3 ölü 9 yaralı!

20 Nisan 2014 10:25
İsrail askerlerinden Filistinlilere müdahale
10:18 Dünya

Batı Şeria'nın Nablus kentinde bulunan Hazreti Yusuf'un kabri olarak kabul edilen türbeye, girmek isteyen Yahudi yerleşimcileri protesto eden Filistinlilere, İsrail askerleri müdahale etti.

20 Nisan 2014 10:18
İstanbul'da feci kaza...
10:06 Yerel

2 ölü, 2 yaralı!

20 Nisan 2014 10:06
Erciş’in kadın başkanı kendi parasıyla mor makam koltuğu aldı
09:54 Siyaset

Van'ın Erciş İlçesi BDP'li kadın Belediye Başkanı Diba Ermiş Keskin, kendi parasıyla özel olarak yatırdığı mor makam koltuğuna oturdu.

20 Nisan 2014 09:54
Halk otobüsüne molotoflu saldırı
09:46 Yerel

İstanbul'da halk otobüsüne molotof atıldı

20 Nisan 2014 09:46
Bülent Arınç'tan cumhurbaşkanlığı seçimi açıklaması
09:42 Siyaset

''Erdoğan’ın adaylığını Gül destekler.''

20 Nisan 2014 09:42
Twitter'dan buzlanma açıklaması
09:20 Gündem

Hükümetin isteğine bağlı olarak içeriklerin...

20 Nisan 2014 09:20
Suriye'de kan durmuyor
09:06 Dünya

50 ölü!

20 Nisan 2014 09:06
Bugün hava nasıl? 20 Nisan 2014
09:02 Gündem

Tüm yurttaki hava durumunu Gazete5.com'dan öğrenebilirsiniz. İşte il il hava durumu...

20 Nisan 2014 09:02
Numan Kurtulmuş, 'Dünya nüfusunun 3'te 1'i köleleştirilmiş'
09:02 Siyaset

AK Parti Genel Başkan Yardımcısı Kurtulmuş, ''Öyle bir dünyada yaşıyoruz ki dünya nüfusunun yaklaşık 3'te 1'i zaten köleleştirilmiş durumda'' dedi.

20 Nisan 2014 09:02
Kemal Kılıçdaroğlu’ndan kurultay resti
08:46 Siyaset

''Benim için hiçbir mahsuru yok.''

20 Nisan 2014 08:46
Türkiye gündemi 20 Nisan 2014
08:42 Gündem

Türkiye'de bugün neler olacak? Gündemde neler var? Gazete5.com'dan Türkiye gündemini takip edebilirsiniz. İşte 20 Nisan 2014 Türkiye gündemi..

20 Nisan 2014 08:42
Türkiye'nin en mutlu ve en mutsuz illeri
08:32 Yaşam

TÜİK Yaşam Memnuniyeti Araştırması 2013 yılında ilk defa il düzeyinde yapıldı. İşte en mutlu ve en mutsuz iller...

20 Nisan 2014 08:32
Beyin gücünün detaylı görüntüleri
08:31 Teknoloji

Beyine bir de böyle bakın...

20 Nisan 2014 08:31
 

Anket

Derbiyi kim kazanır

Beşiktaş - Fenerbahçe derbisini kim kazanır?







» Tüm anketler

Şans Oyunları

Süper Lig Puan Durumu

Namaz Vakitleri

Şehir seçiniz:
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:2405:5712:5516:3719:4021:05

Astroloji

 
Gazete5 - Gerçeğin Habercisi
 
 

ABD’de ezan okudu

‘Rockçı İmam’ olarak tanınan ve ABD’deki bir müzik grubundan aldığı
facebook twitter google plus rss