11°  
Ankara
11 °
Rüzgar
3.22 km/s

Nem
%58
 
 
 
Okunma sayısı Okunma: 312  Yorum sayısı 0 Yorum   Haber tarihi 16 Mayıs 2013 12:11

Kurtlar Vadisi Pusu oyuncuları Düzce’de

10 yıldır ekrana gelen fenomen dizi Kurtlar Vadisi Pusu oyuncuları Düzce’de öğrencilerle bir araya geldi. Düzce Üniversitesi’nde düzenlenen ‘Dizilerin Gençler Üzerine Etkileri’ söyleşisine dizinin Eşref Bey’i ve Abdülhey’i katıldı.

Kurtlar Vadisi Pusu oyuncuları Düzce’de
Film-Dizi
facebook twitter google
reklam
reklam
büyüt küçült sıfırla

Kurtlar Vadisi Pusu oyuncuları Düzce’de! Gündemdeki konuları yeni kanalı ATV’de ekrana taşımaya devam eden Kurtlar Vadisi Pusu dizisinde Eşref Bey’i canlandıran Barbaros Hayrettin Binicioğlu ile dizinin Abdülhey’i Kenan Çoban, Düzce Üniversitesi (DÜ) Edebiyat Fakültesi Öğrenci Topluluğu'nca üniversitenin konferans salonunda düzenlenen ‘Dizilerin Gençler Üzerine Etkileri’ adlı söyleşide öğrencilerle bir araya geldi.

Kurtlar Vadisi Pusu’da Eşref Bey'i canlandıran Barbaros Hayrettin Binicioğlu, gençlerin yaklaşık 10 yıldır ekranlarda olan diziyi örnek alabileceğini belirterek, senaristlerin her bölüm için detaylı araştırma yaptığını söyledi.

Dizide gençlerin örnek alabileceği önemli değerler bulunduğunu dile getiren Barbaros Hayrettin Binicioğlu, "Vatan nedir? Bayrak nedir? Bunlar sizin bildiğiniz şeyler ama dizide bunu anlamak daha net mümkün oluyor. Senaristlerimiz detayları çok iyi analiz ediyorlar ve hikayeyi ortaya çıkartıyorlar" ifadesini kullandı.

Abdülhey karakterini canlandıran Kenan Çoban ise öğrencilerden tek isteğinin okumaları olduğunu belirterek, "Vatanın, milletin sizlere ihtiyacı var. Ben her istediğinizde gelirim" diye konuştu.

Söyleşiye Başbakan Yardımcısı Bülent Arınç'ın kardeşi Kutlay Arınç da katıldı.

Anadolu Ajansı (AA)

 
reklam
reklam
 
 
* * * Bu bilgi kimseyle paylaşılmayacaktır.

UYARI:
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yorumun kişi ya da kuruluşlara karşı eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü veya hakaret nitelikli olması halinde ilgili kişi veya kurumun hakkınızda yasal işlem başlatabileceğini unutmayınız. IP adresiniz sisteme kaydedilecektir.

Diğer Film-Dizi Haberleri

Kurtlar Vadisi Pusu'nun 222. bölümünde neler olacak?
Bu hafta sinemalarda 6 film vizyona giriyor
Muhteşem Yüzyıl'ın 132. bölümünde neler olacak?
Kurtlar Vadisi Pusu'da bu akşam neler olacak?
Nuh'u mahkemeye verdi
Muhteşem Yüzyıl'da bu akşam neler olacak?
Hangi diziler kitaplardan uyarlandı?
Amerikan filmlerini Türkler çekseydi
Ünlü filmlerin kamera arkası fotoğrafları
Patron mutlu son istiyor full hd tek part sinema çekimi izle 720p

Günün Haberleri

"Falcon 9" roketi fırlatıldı
23:09 Dünya

Uluslararası Uzay İstasyonu’na gıda maddesi ve acil onarım malzemesi taşıyan, "Dragon robotik kargo kapsülü"nü uzaya götürecek insansız Falcon 9 roketi başarıyla fırlatıldı.

18 Nisan 2014 23:09
İşte o cihatçı kızlar!
23:00 Dünya

Samra ile Sabina adlı iki kız, silahlı fotoğraflarını yayınladı!

18 Nisan 2014 23:00
Çanakkale'de Başçavuş şehit edildi
22:44 Gündem

İhbar üzerine olay yerine giden başçavuş şehit edildi...

18 Nisan 2014 22:44
K.Erciyesspor 0 - 5 Trabzonspor
22:44 Spor

Spor Toto Süper Lig'in 30.haftasında Trabzonspor, Kayseri Erciyesspor'a konuk oldu.

18 Nisan 2014 22:44
Hatay Havaalanı'nda bomba ihbarı
22:44 Gündem

Hatay Havaalanı'nda 3 uçakta bomba araması yapıldı!

18 Nisan 2014 22:44
Sohbet ederken komşusunu bıçakladı
22:05 Yaşam

Konya'nın Seydişehir İlçesi'nde çay ocağı işleten 58 yaşındaki Mevlüt Ü., tuhafiyecilik yapan komşusu 65 yaşındaki Hocaken Avcı ile sohbet ettiği sırada iddiaya göre sinirlenip yüzünden ve karnından bıçakladı.

18 Nisan 2014 22:05
Drogba'dan çok konuşulacak sözler!
21:38 Spor

Didier Drogba, GQ dergisine açıklamalarda bulundu.

18 Nisan 2014 21:38
Dünyayı yıkan olayın altından Türk çıktı!
21:13 Dünya

Yaşadığı şantaj sonucu intihar ederek hayatına son veren 15 yaşındaki Kanadalı Amanda Todd davasında polis, Hollanda’da bir kişinin tutuklandığını açıkladı.

18 Nisan 2014 21:13
Başbakan'dan AYM'ye başvuru!
20:46 Gündem

Başbakan Erdoğan Anayasa Mahkemesi'ne başvurdu

18 Nisan 2014 20:46
Trafik canavarı can aldı
20:45 Yaşam

MERSİN’in Tarsus İlçesi'nde bir otomobilin traktöre arkadan çarpması sonucu 1 kişi öldü, 3 kişide yaralandı.

18 Nisan 2014 20:45
Türkiye'ye girmeye çalışan kaçakçılara müdahale
20:35 Yaşam

Kilis-Suriye sınırından Türkiye'ye geçmeye çalışan bir grup kaçakçı, askerlerin ateşle karşılık vermesi üzerine Suriye tarafına kaçtı.

18 Nisan 2014 20:35
Kayıp kuzenlerden çok kötü haber!
20:27 Gündem

BİTLİS'in Güroymak İlçesi'ne bağlı Çayarası Köyü'nde dün öğlen saatlerinde kaybolan amca çocukları 5 yaşındaki Serpil ile 4 yaşındaki Bilal Bayhan'ın bugün akşam saatlerinde birbirine sarılı cesetleri bulundu. Kuzenlerin donarak öldükleri belirtildi.

18 Nisan 2014 20:27
Meksika'da 7,5 büyüklüğünde deprem
20:19 Dünya

Meksika'nın Guerrero eyaletinde 7,5 büyüklüğünde deprem meydana geldiği bildirildi.

18 Nisan 2014 20:19
Genelkurmay'dan patlama açıklaması!
20:12 Gündem

17 askerin yaralanmasına neden olan patlamayla ilgili açıklama yaptı.

18 Nisan 2014 20:12
4 ceset daha bulundu!
20:06 Yaşam

EDİRNE’nin Bulgaristan sınırındaki Budakdoğanca Köyü'nde önceki gün kaçaklara ait olduğu sanılan 4 cesedin bulunduğu alanda, jandarma ekipleri tarafından yapılan ikinci aramada 3’ü 4 yaşlarında kız, 4 ceset daha bulundu. Bölgede yapılan iki farklı aramada bulunan ceset sayısı 8’e yükseldi.

18 Nisan 2014 20:06
Mahmut Uslu'dan flaş açıklamalar
20:01 Spor

Fenerbahçe Kulübü'nün bugün gerçekleştirdiği yönetim kurulu toplantısı sona erdi.

18 Nisan 2014 20:01
THY'den ''dezenfeksiyon'' açıklaması
18:34 Gündem

THY, MERS virüsünden hayatını kaybeden yolcunun bulunduğu uçaklardaki kabin ekiplerinin tedbir amaçlı sağlık kontrolünden geçirildiğini bildirdi.

18 Nisan 2014 18:34
Borsa haftayı düşüşle tamamladı
18:23 Spor

BIST 100 endeksi, günü dünkü kapanışa göre 85,78 puanlık düşüşle 73.476,01 puandan kapattı.

18 Nisan 2014 18:23
Derbide son dakikalara dikkat
18:19 Spor

Beşiktaş ile Fenerbahçe için bu sezon maçların son 15 dakika ve uzatma bölümleri çok farklı geçiyor

18 Nisan 2014 18:19
Meksika'da 7.5 büyüklüğünde deprem
18:14 Dünya

Meksika’da 7.5 büyüklüğünde deprem meydana geldi

18 Nisan 2014 18:14
 

Anket

Derbiyi kim kazanır

Beşiktaş - Fenerbahçe derbisini kim kazanır?







» Tüm anketler

Şans Oyunları

Süper Lig Puan Durumu

Namaz Vakitleri

Şehir seçiniz:
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:2605:5912:5516:3719:3921:04

Astroloji

 
Gazete5 - Gerçeğin Habercisi
 
 

Çanakkale'de Başçavuş şehit edildi

İhbar üzerine olay yerine giden başçavuş şehit edildi...
facebook twitter google plus rss