VİDEO" />
20°  
Ankara
20 °
Rüzgar
24.14 km/s

Nem
%52
 
 
 
Okunma sayısı Okunma: 184  Yorum sayısı 0 Yorum   Haber tarihi 5 Nisan 2012 10:53

Sakarya Fırat 104.bölümü ile bu akşam TRT-1'de! VİDEO

Ekranların sevilen dizilerinden Sakarya Fırat bu akşam 104.bölümü ile ekrana gelecek. Sakarya Fırat dizisinin 104.bölüm fragmanı gazete5.com farkıyla sizlerle. İşte Sakarya Fırat 104.bölüm fragmanı ve yaşanacaklar...

Sakarya Fırat 104.bölümü ile bu akşam TRT-1'de! <font style=VİDEO" title="Sakarya Fırat 104.bölümü ile bu akşam TRT-1'de! VİDEO" class="haberdetayrsm" />
Film-Dizi
facebook twitter google
reklam
reklam
büyüt küçült sıfırla

 

Sakarya Fırat bu akşam 104.bölümü ile TRT'de ekrana gelecek. Sakarya Fırat dizisinin 104.bölümünde neler yaşanacak? İşte Sakarya Fırat 104.bölüm fragmanı ve yeni bölümde yaşanacaklar...

Sakarya Fırat dizisi...

Sakarya Fırat dizisinin özeti TRT'nin resmi sitesinde şöyle yer aldı...

“İsimsiz kahramanlar için 71 dakikalık saygı duruşu”... : SAKARYA FIRAT
Dizi, 25 yıldır devam eden acı dolu sürecin hikâyesidir. Türkiye ’yi kuşatan terör ve terörün söndürdüğü, yerinden ettiği hayatların hikâyesi. Ve bütün saldırılara, bütün imkânsızlıklara canını ortaya koyarak göğüs geren Mehmetçik’e, binlerce şehit ve gaziye, isimsiz kahramanlara saygı duruşu niteliğinde bir yapım... Aynı topraklardan doğan, aynı topraklarda akan iki nehrin, ayrılığa ve bölünmeye karşı savaşı: Sakarya Fırat.

 

Anadolu Ajansı (AA)

 
Etiketler Etiketler: Türkiye
reklam
reklam
 
 
* * * Bu bilgi kimseyle paylaşılmayacaktır.

UYARI:
Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış, Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır. Yorumun kişi ya da kuruluşlara karşı eleştiri sınırları ötesinde küçük düşürücü veya hakaret nitelikli olması halinde ilgili kişi veya kurumun hakkınızda yasal işlem başlatabileceğini unutmayınız. IP adresiniz sisteme kaydedilecektir.

Diğer Film-Dizi Haberleri

Kurtlar Vadisi Pusu'nun 223. bölümünde neler olacak?
Sinemalarda bu hafta 10 film vizyona girecek
Muhteşem Yüzyıl'ın 133. bölümünde neler olacak?
Kurtlar Vadisi Pusu'nun 222. bölümünde neler olacak?
Bu hafta sinemalarda 6 film vizyona giriyor
Muhteşem Yüzyıl'ın 132. bölümünde neler olacak?
Kurtlar Vadisi Pusu'da bu akşam neler olacak?
Nuh'u mahkemeye verdi
Muhteşem Yüzyıl'da bu akşam neler olacak?
Hangi diziler kitaplardan uyarlandı?

Günün Haberleri

Obama "Büyük Felaket" dedi
20:13 Dünya

24 Nisan mesajında Obama, ifadeyi değiştirmedi

24 Nisan 2014 20:13
Gül ile Erdoğan'ın Görüşmesi Sona Erdi
20:00 Gündem

Cumhurbaşkanı Gül ile Başbakan Erdoğan'ın görüşmesi 55 dakika sürdü. Görüşmeye dair açıklama yapılmadı.

24 Nisan 2014 20:00
Köşk İçin Sürpriz İsim: Bülent Arınç
19:45 Gündem

Başbakan'ın "Ters köşe olabilirsiniz" açıklamasından sonra ismi gündeme gelmeyen Bülent Arınç'ın Köşk'e çıkabileceği kulislerde konuşulmaya başladı.

24 Nisan 2014 19:45
400 yıllık hastalığın sırrı çözüldü
19:39 Sağlık

Yale Üniversitesi'nden Prof. Dr. Murat Günel ve ekibi, Türkiye'de Van Gölü çevresindeki 9 ailenin çocuklarında beyin gelişmini engelleyen genetik bozukluğun nedenini tespit etti.

24 Nisan 2014 19:39
Kardeş, çocuk, komşu kavgası!
19:30 Yerel

Bu kentlerde neler oluyor?

24 Nisan 2014 19:30
Tahkim Kurulu Fenerbahçe'nin İsteğini Reddetti!
19:24 Spor

Tahkim Kurulu, Fenerbahçe'nin Çaykur Rizespor maçını kadın ve çocuk taraftarlar önünde oynama cezasını erteleme istediği oy birliği ile reddetti.

24 Nisan 2014 19:24
KCK anadavasında 33 tahliye
19:16 Gündem

İstanbul'da görülen 205 sanıklı KCK Ana Davası'nda 33 sanık tahliye edildi. Davada tutuklu sanık kalmadı.

24 Nisan 2014 19:16
Yayladağı'na iki top mermisi düştü
19:09 Gündem

Suriye'den atılan 2 top mermisi Hatay'ın Yayladağı İlçesi'ne düştü.

24 Nisan 2014 19:09
Önce yüzü sonra bahtı değişti
19:03 Gündem

Türkiye'nin 5'inci yüz nakli yapılan 27 yaşındaki Recep Sert, hastanede tanıştığı Esma Aykul ile nişanlandı.

24 Nisan 2014 19:03
AB üyesi olmayan 6 ülkelerden Rusya'ya yaptırım
18:55 Dünya

AB üyesi olmayan 6 ülke, Kırım'daki olaylardan dolayı, AB'nin Rusya'ya karşı uyguladığı yaptırımlara katılacak.

24 Nisan 2014 18:55
Tahkim Kurulu Fenerbahçe'nin cezasını onadı
18:47 Spor

Türkiye Futbol Federasyonu Tahkim Kurulu Fenerbahçe'nin Çaykur Rizespor maçı ile ilgili yaptığı itiraz hakkında kararını verdi.

24 Nisan 2014 18:47
SASA'nın satışında flaş gelişme
18:44 Ekonomi

Hacı Ömer Sabancı Holding'in Sasa Polyester Sanayi AŞ'deki yüzde 51 hissesinin Indorama Netherlands BV tarafından devralınması için başvuruda bulunuldu.

24 Nisan 2014 18:44
11'inci kattan düşen iki işçi öldü
18:31 Yerel

Gaziantep'te dış cephe yalıtımı yapılan inşaatın 11'inci katından düşen 25 yaşındaki işçi İdris Kayna yaşamını yitirdi.

24 Nisan 2014 18:31
Yaralı çocuğa 'Mehmetçik' yetişti!
18:28 Yerel

Genelkurmay Başkanlığı, trafik kazası geçiren 5 yaşandaki kız çocuğu için helikopter görevlendirildiğini açıkladı.

24 Nisan 2014 18:28
Milli mütabakat temkinli iyimserlikle karşılandı
18:27 Dünya

Mutabakat konusunda Ramallah'ta temkinli iyimserlik hakim.

24 Nisan 2014 18:27
Ağrı'da terör örgütüne operasyon
18:20 Yerel

Ağrı'da 17 adrese eş zamanlı yapılan operasyonda 11 kişi gözaltına alındı.

24 Nisan 2014 18:20
Altında Kritik Hareketler
18:18 Ekonomi

Rusya-Ukrayna gerginliği ve ABD ekonomisinde yaşanan gelişmelere odaklanan altın fiyatlarında dalgalanmalar yaşanıyor. Altın fiyatları bugün uluslararası piyasalarda 1269 dolarla 10 Şubat'tan bu yana en düşük seviyesine geriledi.

24 Nisan 2014 18:18
Cep telefonu şarj cihazı TIR'ı yaktı!
18:16 Yerel

Cep telefonu şarj eden cihazın kısa devre yapması sonucu TIR yandı, şoför ağır yaralı.

24 Nisan 2014 18:16
F-35'lere Sipariş Yağıyor
18:15 Gündem

En önemli parçaları Türk firmaları tarafından üretilen F-35'ler dünyanın tercihi oldu.

24 Nisan 2014 18:15
PFDK'dan Bursaspor'a bir ceza daha
18:00 Spor

PFDK, Bursaspor'a Elazığspor maçında gerçekleşen kötü tezahürat nedeniyle 2 maç seyircisiz oynama cezası verdi.

24 Nisan 2014 18:00
 

Anket

E-bilet

E-bilet uygulamasını doğru buluyor musunuz?






» Tüm anketler

Şans Oyunları

Süper Lig Puan Durumu

Namaz Vakitleri

Şehir seçiniz:
İmsakGüneşÖğleİkindiAkşamYatsı
04:1705:5212:5416:3819:4421:11

Astroloji

 
Gazete5 - Gerçeğin Habercisi
 
 

Gül ile Erdoğan'ın Görüşmesi Sona Erdi

Cumhurbaşkanı Gül ile Başbakan Erdoğan'ın görüşmesi 55 dakika sürdü. Görüşmeye
facebook twitter google plus rss