TRT Spor'dan büyük skandal!

Türkiye Radyo Televizyonu'nun Spor kanalı olan TRT Spor, yayın hakkı D-Smart Spor'da olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçını yayınladı.

23 Ekim 2014 Perşembe 6:34
TRT Spor'dan büyük skandal!
TRT Spor çok büyük bir skandala imza attı. Yayın hakkı D-Smart Spor'a ait olan Galatasaray-Borissia Dortmund maçı TRTSpor'un resmi sitesi trtspor.com.tr'de yayınlandı.

trtspor.com.tr'de PTT 1. Lig bölümünde yayınlanan karşılaşmanın başlığında ise 'Elazığspor-Manisaspor' yazıyordu.

Karşılaşma, TRT Spor ve D-Smart Spor logolarıyla birlikte yayınlanırken bir süre sonra yayın kesildi ve "Sayın üyemiz; Aboneliğiniz bu kanalı kapsamamaktadır" mesajı ekrana geldi.

TRT'nin uydu yayınında ise o sırada 'Yüz Yüze' isimli spor programı yer alıyordu.

Bu skandaldan sonra TRT'ye nasıl bir işlem yapılacağı merak konusu oldu.
ETİKETLER:
OKUYUCU YORUMLARI/0 + YORUM EKLE

BENZER HABERLER

GÜNDEM ANA SAYFA »