Uyuşturucunun etkisiyle halüsinasyon gören genç 6'ncı kattan atladı

İZMİR'in Karabağlar İlçesi'nde, LSD adlı uyuşturucu madde kullandığı ve halüsinasyon gördüğü iddia edilen 19 yaşındaki T.B.K., kendisini 6'ncı kattaki evin balkonundan boşluğa bıraktı. Park halindeki otomobilin üzerine düşen T.B.K., ağır yaralandı.

3 Mart 2015 Salı 18:21
Uyuşturucunun etkisiyle halüsinasyon gören genç 6'ncı kattan atladı
Olay, dün saat 23.00 sıralarında İnönü Caddesi'ndeki bir apartmanda meydana geldi. İzmir'deki arkadaşlarını Adana'dan ziyarete geldiği ve gitaristlik yaptığı belirtilen T.B.K., iddiaya göre LSD isimli uyuşturucu madde kullandı. Uyuşturucunun etkisiyle halüsinasyonlar gören T.B.K., balkona çıkarak 6'ncı kattan kendini boşluğa bıraktı. Park halindeki otomobilin üzerine düşen T.B.K. ağır yaralanırken, arkadaşları durumu sağlık ve polis ekiplerine bildirdi. 

İhbar üzerine gelen sağlık ekiplerinin yaptığı ilk müdahalenin ardından T.B.K., İzmir Bozyaka Eğitim ve Araştırma Hastanesi'ne kaldırıldı. Burada tedaviye alınan T.B.K.'nin hayati tehlikesinin bulunduğu belirtildi. T.B.K.'nin polise, LSD isimli uyuşturucu maddeyi kullandıktan sonra halüsinasyon gördüğünü ve kendisini boşluğa bıraktığını söylediği öne sürüldü. 

Polis olayla ilgili soruşturma başlattı.

 
OKUYUCU YORUMLARI/0 + YORUM EKLE

BENZER HABERLER

GÜNDEM ANA SAYFA »